052-8353430 soni@pro-pr.co.il

בניית אתרים

בניית אתרים

אם הקמתם אתר אינטרנט בעבר, אתם יודעים עד כמה העסק הזה מסובך. לכל אחד יש דעה משלו: מנהל השיווק רוצה לקדם את המוצרים בסרגל, אבל מקדם האתרים רוצה לקדם במקום את מילות המפתח, והמעצב בכלל רוצה שכל כפתור בסרגל יהיה בעל פחות מ-2 מילים. הרשת מלאה בעשרות אלפי תבניות לבחור מתוכן, אבל אז בונה האתרים מציע לבנות לך אתר מאפס. ובכלל, באיזו פלטפורמה לבחור ומה המשמעות של כל מערכת ניהול? ואתה? אתה בכלל איש מקצוע, אז מה הם רוצים ממך כולם? במהלך השנים האחרונות ליווינו את הקמתם של עשרות אתרי אינטרנט חדשים. בין הלקוחות שלנו היו בעלי עסקים שהתאכזבו מתוצר קודם, וחיפשו מישהו שיסייע להם להשיג את האתר שבאמת מתאים להם. אחרים רצו להתנתק ממערכות ניהול שהגבילו אותם, וקבוצה נוספת גלתה לפתע שהאתר שלה לא קיים בגוגל, כי הטכנולוגיה והתכנים שלו לא היו מתאימים. כל אחד מאותם בעלי עסקים היה מוכשר בתחומו, ובעל יכולות ניהול מדהימות, אך מכיוון שבהקמת האתר הוא נתקל בעולם ידע שאינו בקיא בו, הוא אבד את הידיים והרגליים. כאן Pro PR נכנס לתמונה ועושה סדר. אנו עובדים עם מבחר ספקי שירותים בתחומי בניית אתרים, עיצוב, קידום ועוד, ולכן בקיאים בשפות שבהן מדבר כל אחד מהם, מכירים את הטכנולוגיות והאלטרנטיבות, ומשמשים עבור הלקוח כמתורגמנים. ביכולתנו לקשר אותך לספקים שלנו, או לנהל את העבודה מול הספקים אותם תבחר בעצמך. אנו יוצרים מסמך איפיון, שיועבר לאישורו של הלקוח, ומוסרים אותו למעצב, למתכנת ולמקדם האתרים. המסמך מהווה את היסודות עליהם יבנה האתר, ואנו מוצאים בו את שביל הזהב בין הרצונות והצרכים של כל הצדדים. לאחר שהמסמך מופץ לגורמים הרלוונטיים, אנו מפקחים על ביצוע העבודה ודואגים שהיא תבוצע על הצד הטוב ביותר ובמהירות.

כתיבת תכנים מקצועית

הבסיס לאתר טוב הוא תוכן איכותי ומקצועי, ועל כן Pro PR מציע, בנוסף לשירות ניהול הקמת האתר, שירות של כתיבת תכנים מקצועית. אנו משלבים בין כתיבה שיווקית לכתיבה קידומית, ומאפשרים לך להעביר את המסר המדויק ללקוחות פוטנציאליים, ובו בזמן ליהנות מרלוונטיות גבוהה במנועי החיפוש. שירותי כתיבת תכנים של Pro PR מסייעים ללקוח להתקדם בגוגל בזכות מבנה נכון, טקסט איכותי ושילוב מילות המפתח הרלוונטיות.

הקמת דפי נחיתה ומיניסייט לקמפיין

גוגל אוהב טקסט, ולכן על מנת לקדם את האתר, אנו נשקיע בכתיבת תכנים חכמים, ממצים ומעניינים. אבל באמצעות תכנים אלו קשה יותר לפנות לרגש של הלקוח. לשם כך נוצרו דפי הנחיתה. דפי הנחיתה משלבים בין קופירייטינג שמעביר את המסר בצורה חדה, תמצית ומעוררת רגש, לבין תמונות שמחזקות את הרגש הרצוי. השילוב של הגורמים הללו מגביר את סיכויי הפניה של הלקוחות. אם דף הנחיתה אמור לספק כמות גדולה יותר של מידע, נוכל להקים עבורך מיניסייט שיהווה אתר ייעודי להעברת המסר הרצוי. מחקרים מוכיחים כי החשיפה למידע תומך מעודדת רכישה, ועל כן קיימים מקרים שבהם מיניסייט יכול להניב יותר פניות מאשר דף נחיתה.

צור איתנו קשר!