052-8353430 soni@pro-pr.co.il

בניית אתרים

בניית אתרים

אם הקמת אתר אינטרנט בעבר, אתה יודע עד כמה העסק הזה מסובך. לכל אחד יש דעה משלו: מנהל השיווק רוצה לקדם את המוצרים בסרגל, אבל מקדם האתרים רוצה לקדם במקום את מילות המפתח, והמעצב בכלל רוצה שכל כפתור בסרגל יהיה בעל פחות מ-2 מילים. הרשת מלאה בעשרות אלפי תבניות לבחור מתוכן, אבל אז בונה האתרים מציע לבנות לך אתר מאפס. ובכלל, באיזו פלטפורמה לבחור ומה המשמעות של כל מערכת ניהול? ואתה? אתה בכלל איש מקצוע, אז מה הם רוצים ממך כולם?

במהלך השנים האחרונות ליוויתי את הקמתם של עשרות אתרי אינטרנט חדשים. בין הלקוחות שלי היו בעלי עסקים שהתאכזבו מתוצר קודם, וחיפשו מישהו שיסייע להם להשיג את האתר שבאמת מתאים להם. אחרים רצו להתנתק ממערכות ניהול שהגבילו אותם, וקבוצה נוספת גלתה לפתע שהאתר שלה לא קיים בגוגל, כי הטכנולוגיה והתכנים שלו לא היו מתאימים. כל אחד מאותם בעלי עסקים היה מוכשר בתחומו, ובעל יכולות ניהול מדהימות, אך מכיוון שבהקמת האתר הוא נתקל בעולם ידע שאינו בקיא בו, הוא אבד את הידיים והרגליים.

כאן אני נכנסת לתמונה ועושה סדר. אני עובדת בשיתוף עם מבחר ספקי שירותים בתחומי בניית אתרים, עיצוב, קידום אתרים ועוד, ולכן מבינה מה כל אחד רוצה, מכירה את הטכנולוגיות והאלטרנטיבות, ומשמשת עבורך, הלקוח, כמתורגמנית. אני יכולה לקשר אותך לספקים שלי, או לנהל את העבודה מול הספקים אותם תבחר בעצמך.

אני יוצרת מסמך איפיון, שיועבר לאישורך, ומעבירה אותו כקו מנחה למעצב, למתכנת ולמקדם האתרים. המסמך מהווה את היסודות עליהם יבנה האתר, ובאמצעותו מוצאים את שביל הזהב בין הרצונות והצרכים של כל הצדדים. לאחר שהמסמך מופץ לגורמים הרלוונטיים, אני מפקחים על ביצוע העבודה ודואגת שהיא תבוצע על הצד הטוב ביותר ובמהירות.

כתיבת תוכן מקצועית

הבסיס לאתר טוב הוא תוכן איכותי ומקצועי. לכן אני מציעה בנוסף לשירות ניהול הקמת האתר, שירות של כתיבת תכנים מקצועית. אני משלבת בין כתיבה שיווקית לכתיבה קידומית, מאפשרת לך להעביר את המסר המדויק ללקוחות פוטנציאליים, ובו בזמן ליהנות מרלוונטיות גבוהה במנועי החיפוש. תוכל לקרוא עוד על שירותי כתיבת התוכן שלי כאן

הקמת דפי נחיתה ומיניסייט לקמפיין

דפי נחיתה משלבים בין קופירייטינג שמעביר את המסר בצורה חדה, תמצית ומעוררת רגש, לבין תמונות שמחזקות את הרגש הרצוי. השילוב של הגורמים הללו מגביר את סיכויי הפניה של הלקוחות.

אם דף הנחיתה אמור לספק כמות גדולה יותר של מידע, אוכל להקים עבורך מיניסייט שישמש להעברת המסר הרצוי. מחקרים מוכיחים כי החשיפה למידע תומך מעודדת רכישה, ועל כן קיימים מקרים שבהם מיניסייט יכול להניב יותר פניות מאשר דף נחיתה.

לא בטוח מה מתאים לך? שאל אותי ואשמח לעזור!

צור איתנו קשר!

שינוי גודל גופנים