052-8353430 soni@pro-pr.co.il

יחסי ציבור באינטרנט

יחסי ציבור באינטרנט

יחסי ציבור באינטרנט נותנים לעסק שלך את הערך הטוב ביותר כיום עבור ההשקעה שלך בתחום היח"צ. כתבת יחסי ציבור אחת שמפורסמת באתר הנכון לקהל היעד שלך, עם קישור לאתר שלך יכולה להביא לך חשיפה ולידים איכותיים.

הנה כמה דוגמאות שונות מתוך עבודתנו:

כתבת יחסי ציבור בYNET .

הכתבה הזו התפרסמה במסגרת טור שהשיג משרד PRO PR עבור גיל אורלי, מנכ"ל חברת יבולים מבית מגדל. השנה היתה שנת 2012, והיתה הראשונה מסוגה שקראה לזוגות צעירים לחזור לגור עם ההורים כדי לחסוך כסף לדירה. היא עוררה סערה שהביאה לכך שהכתבה כיכבה במשך סוף שבוע שלם ככותרת רביעית ב-YNET, זכתה למאות צפיות, ובזכות הקישור לאתר הלקוח הביאה לו כ-400 לידים בסוף שבוע אחד.

 

 

אנליטיקס לאחר כתבת יח"צ במאקו

כתבה שפורסמה עבור לקוח באתר מאקו, המתארת את השירות על ידי הכתב באופן שמכוון לאחד מקהלי היעד המרכזיים של הלקוח ועם קישור לדף השירות הביאה לשיא של תנועה והמרות באתר הלקוח.

תוצאות חיפוש הכוללות תוצאות יחסי ציבור אונליין
כתבה שיזמנו עבור משרד עו"ד נועה טלבי ושות', התברגה בצמרת תוצאות החיפוש על תוצאות רלוונטיות רבות עבור המשרד, לדוגמא: ארנונה לעסקים וארנונה לבית תוכנה. היא משמשת כמקור מידע אובייקטיבי עבור מי שמחפש מידע בתחום, ומקשרת לאתר הלקוח.
בביטויים שבהם אתר הלקוח חולש על מספר תוצאות, התוצאה מסייעת לו תוצאות נוספות בעמוד הראשון.

 

 

למה יחסי ציבור באינטרנט הפכו להיות מצרך מבוקש?

על פי סקרי TGI כוחה של עיתונות הדפוס נחלש וכוחה של עיתונות האונליין התחזק על חשבונה. אם בעבר כתבה בידיעות היתה נחשבת יותר מאשר הופעה באתר חדשות אונליין, הרי שכיום התפוצה של אתרים כמו למשל YNET או וואלה! נרחבת מהתפוצה של העיתונות המודפסים וכתבה בהם יכולה להגיע לקהל יעד נרחב יותר.

אבל לא בכך מסתכם היתרון של יחסי הציבור המקוונים. בעוד שעיתון של יום אתמול טוב רק לעיטוף דגים, כתבה דיגיטלית נשארת לנצח ומתאנדקסת במנועי החיפוש. המשמעות היא שגם בעוד חודש ושנה הלקוחות שלך יכולים לקרוא שכתבו עליך באתר חדשות זה או אחר, והרושם שלכם כמומחה לתחומך נשאר לאורך זמן.

איך החשיפה בתוכניות טלוויזיה הפכה להיות פחות אטרקטיבית מיח"צ אונליין?

אם בעבר פסגת השאיפות בתחום היח"צ נחשבה לחשיפה טלוויזיונית, היום החשיפה הטובה ביותר שאתה יכול להשיג עבור העסק שלך היא חשיפה באתרי חדשות מקוונים. קרא איך זה קרה ואיך תוכל לנצל זאת לטובתך?

  • על אף שכיום יש ביקושים עולים למדיה משודרת ולסרטונים, חשיפה טלוויזיונית חזקה פחות מבעבר. הסיבה לכך היא ריבוי הערוצים והחלשותן של תוכניות הטלוויזיה שפעם היו נחשבות ל"מדורת השבט".
  • כדי להשתמש באופן חוקי בהופעה טלוויזיונית באתר שלך ובמדיות חברתיות נדרש אישור שימוש, שעלותו בין מאות לאלפי שקלים להופעה.
  • תוכניות האירוח משובצות בתוכן שיווקי וכיום כדי להכנס ולהופיע ברבות מהן נדרש תשלום בנוסף לתשלום ריטיינר היח"צ.

חשוב שתדעו: לא כל יח"צ דיגיטלי זהה באיכותו

קיימות חברות המציעות יח"צ אונליין באמצעות מדורים ייעודיים באתרים הגדולים. האזורים הללו מסומנים על ידי האתרים הגדולים כתוכן שיווקי, והגולשים מתייחסים אליהם בהתאם. מי שהתקין על המחשב שלו חוסם פרסומות אף עשוי לא לראות את האזורים הללו בחלק מן האתרים.

לכאורה, היתרון של אזורים אלו הוא שניתן לבקש מהם קישור לאתר שלך, וליצור גשר בין קידום אתרים ליחסי ציבור. אך למעשה, גם גוגל מתייחס לאזורי התוכן הללו באופן שונה, וקישור מתוכן שיווקי נחשב אצלו פחות.

מה אנחנו מציעים לך?

Pro PR פועלת כבר שנים ארוכות בזירת יחסי הציבור באינטרנט, בתחום כתיבת תכני הקידום ובתחום קידום האתרים. שילוב זה מאפשר להם להציע לך יחסי ציבור תומכי קידום אתרים, שמשמעותם ייזום כתבות יח"צ באתרי חדשות מרכזיים, במדורים הרלוונטיים לך.

התהליך כולל את ייזום הבריף מולך, הלקוח. הצעתו לכתבים המתאימים עם בקשה לקישור לאתר שלך. משזו אושרה, PRO PR תכתוב עבורך את הכתבה המקצועית. המטרה היא לכתוב כתבה שתתאים לביטויי המפתח שלך ותתברג עליהם, ובו בזמן תעניין את קהל הקוראים, שירצו להשאירה בעמוד הראשי זמן רב ככל האפשר.

במחקר של Moz על קישורים מיחסי ציבור אונליין המסקנה היתה כי תוכן שיוצר הד של יחסי ציבור אפקטיבי פי 2, והחזר ההשקעה הפונטציאלי שלו לטווח ארוך גבוה בהרבה ממה שדווח עליו בעבר. התוצאות של לקוחותינו מוכיחות שגם בארץ, יחסי ציבור אינטרנטיים הם השקעה שמחזירה את עצמה עשרות מונים ולטווח ארוך.

מה תרוויח מכך?

הניסיון שלנו עם כתבות יח"צ מסוג זה במספר רב של תחומים מוכיח שזו אסטרטגיה רווחית ויעילה לך, הלקוח:

  • לקוחות מתייחסים לכתבות אלו כאובייקטיביות ומגיעים לאתר שלך, המומחה, דרכן.
  • הכתבות מתברגות במקומות גבוהים בגוגל ושורדות עדכונים, לעיתים גם כשהאתר שלך, הלקוח, יורד מדף ראשון.
  • הכתבות תופסות עוד תוצאת חיפוש לטובתך.
  • קל יותר לקשר לכתבות הללו מאשר לסרוק, לקנות סרטונים ולהתאים אותם לאתר.

רוצה לשמוע עוד או לברר פרטים? נשמח אם תיצור איתנו קשר 

צור איתנו קשר!