052-8353430 soni@pro-pr.co.il

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין

כיום ניתן להשיג המון אינפורמציה על אדם באמצעות חיפוש קצר אודותיו ברשת. אבל מה קורה כאשר מחפשים את שמך בגוגל ומה שעולה הן תוצאות לא מחמיאות –  משפטים כנגדך, תמונות שאולי היית מעדיף להסתיר, כתבות לא מחמיאות ואולי פריט או שניים מהעבר שעדיף שישארו שם? כל אלו יוצרים עליך את רושם שלילי, ולא מאפשרים לך להסביר שמדובר בתקרית שלא מייצגת אותך, במשהו מלפני כך וכך שנים, בטעות מצערת, או במישהו שלמרבה הצער אתה חולק איתו את השם. ניהול מוניטין מאפשר לך לנקות את תוצאות החיפוש מתוצאות לא מחמיאות ולהחליף אותן בתוצאות שיסייעו לבסס רושם ראשוני חיובי יותר ולמתג אותך נכון יותר עבורך.

לשם מה צריך ניהול מוניטין?

עבור אנשים המחפשים את דרכם בשוק העבודה, ניהול מוניטין יכול לסייע ולפתוח דלתות. כ-60% מהמעסיקים מחפשים כיום את המועמדים ששולחים להם קורות חיים ברשתות החברתיות ובגוגל. תוצאות שליליות שעולות תחילה יכולות לפסול מועמד שנראה מבטיח. בדרגים הגבוהים, תוצאות שליליות יכולות לחסום קידום לתפקידים בכירים, שכן הדרג הבכיר משמש כפני החברה והדירקטוריון יראה בעין לא יפה בחירה של מישהו שהתוצאות הראשונות שעולות עליו בגוגל אינן מחמיאות ומפארות את הישגיו. עבור בעלי עסקים, תוצאות שליליות בגוגל יכולות להוות גזר דין מוות עסקי, ולכן גם במקרה זה חשוב לדאוג כי לא רק התוצאות המקושרות עם שם המותג העסקי יהיו חיוביות אלא גם אלו המקושרות עם שם בעל העסק.

אם עברת חוויה שלילית כלשהי (חלילה פיגוע, אונס, מלחמה), ייתכן שלא תרצה כי היא תגדיר אותך מעתה והלאה. ניהול מוניטין יכול לשנות את הקישור האסוציאטיבי ולשייך לשם שלך ערכים אחרים, חיוביים יותר. כך תוכל להכיר לעולם את עצמך לא רק דרך האירוע הטראומטי שחווית אלא דרך מקום חזק יותר, בריא יותר וטוב יותר.

איך עובד תהליך ניהול מוניטין?

על אף האמור מעלה, חשוב לציין כי תהליך ניהול מוניטין הוא תהליך בניית מותג. לא חייבים שיהיו עלייך דברים שליליים על מנת להתחיל אותו, אלא מספיק שתשאף לבסס את מעמדך כמותג בתחום מסוים על מנת לבחור להתחיל בו. בתהליך ניהול מוניטין, אנו מתייחסים לאדם כאל מותג ויוצרים עבורו את מיתוג הרצוי באמצעות הדגשת היתרונות והחוזקות שלו. אנו יוצרים עבורו נראות חיובית בפלטפורמות שונות, מציגים את המומחיות שלו ומשתמשים בה על מנת לדחוק את התוצאות שמעכירות את הרושם הראשוני אודותיו לדפים הבאים בגוגל. ניהול מוניטין משלב למעשה בין כלי קידום אתרים, ניהול מדיה חברתית ויחסי ציבור והוא משמש על מנת לסייע לרוכש השירות להלבין את המוניטין שלו בגוגל. בתחילת התהליך, אנו לומדים את הלקוח ותחומי מומחיותו, על מנת שנוכל לבנות את המיתוג שלו כהלכה. את כל החומרים המקצועיים המפורסמים בשמו אנו מעבירים אליו לבדיקה על מנת לוודא כי אין טעויות שמקורן בחוסר מקצועיות, וכל התהליך נעשה כמובן באופן דיסקרטי.

צור איתנו קשר!