052-8353430 soni@pro-pr.co.il

קידום אתרים

קידום אתרים

מעל 80% מהאנשים מבצעים סקר שוק לפני רכישה ברשת. משמעות הדבר היא שכיום, על מנת להחשב כאופציה עבור לקוח עליך להופיע בתוצאות החיפוש הרלוונטיות בעמוד הראשון, אחרת הסיכוי שהוא יקנה ממך קטן מתמיד. אנחנו נמצאים בעידן שבו התחרות קשה מתמיד. אנו מתחרים לא רק עם החנות שליד, אלא גם עם החנות בעיר הסמוכה, ועם זו שעושה משלוח לכל הארץ, ועל כן כיום עסק שרוצה להצליח ולהגדיל את מעגל לקוחותיו חייב לשקול את האופציה של קידום אתרים. קידום אתרים לא חייב להיות עסק מסובך. ניתן לבחור מילות מפתח ממוקדות שאמנם לא יביאו אלפי אנשים בחודש, אבל יביאו בדיוק את מי שמחפש את המוצר שלך אליך. כמו כן, ישנם פתרונות בתחום קידום אתרים, עבור מי שאינו מעוניין מלקוחות מכל הארץ אלא רק בקידום אתרים לוקאלי, כדי לעלות בתוצאות החיפוש רק של מי שנמצא בסביבה.

איזה קידום אתרים מתאים לך?

קמפיין ממומן – Google Adwords: כאשר מדברים על קידום אתרים מתכוונים בדרך כלל לקידום אורגני בגוגל, אך במקרים מסויימים הפתרון הנכון ביותר הוא דווקא קמפיין Adwords ממוקד. כך למשל כאשר מדובר בפרוייקט קצוב בזמן שאין טעם להשקיע בקידומו בשאר השנה, או במקרה בו אין עדיין נפח חיפוש למילת המפתח וניתן "לתפוס" אנשים באמצעות קמפיין ממומן על מילים רלוונטיות.

קידום אורגני: אם העסק שלך פעיל כל השנה, מושך לקוחות מכל הארץ ואתה רוצה תוצאות לטווח הארוך, כנראה שלטווח הארוך קידום אורגני יניב לך את התוצאה המשתלמת ביותר. חשוב לציין כי בתחומים תחרותיים מדובר בתהליך איטי, שלעיתים מחייב החלפת תשתית, סילוק קישורים מזיקים, והשקעה בתוכן איכותי ובטיפוח המותג, אבל כמו כל השקעה בסופו של דבר היא תניב פירות איכותיים לטווח הארוך בדמות התבססות במיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל וזרם של מבקרים באתר.

קמפיינים במדיה החברתית:  אם מדובר במוצר חוויתי, שמדבר לקהל צעיר וניתן ליצור סביבו שיח והפעלה, ייתכן שהמדיה החברתית היא המקום שבו נכון לך ביותר לפעול. באמצעות חיבור של המותג למובילי דיעה, יצירת שיח במעגלים הנכונים ופרסום לקהל הנכון ניתן ליצור למותג חשיפה איכותית ולהגדיל את המכירות.

 

צור איתנו קשר!