052-8353430 soni@pro-pr.co.il

שיפור תהליכי מכירה

שיפור תהליכי מכירה

מדי יום עסקים רבים שופכים הרבה מאד דם, יזע, דמעות וכסף על שיווק שלא מוביל לשום מקום. הם משקיעים באתר חדש ולא רואים שיפור בתוצאות או  מרימים קמפיין ענק ולא מקבלים אף פנייה. שיווק נתפס לא פעם כניסוי וטעייה, אך למעשה קיימים כלים רבים המסייעים לשיפור תהליכי מכירה באתרים קיימים ולזיהוי של מגמות, קהלים והזדמנויות, שייתרגמו בתורם למכירות ולהגדלת ההכנסה.

שיפור תהליכי מכירה באתר קיים

השילוב בין תובנות השיווקיות לניתוח המידע מכלי קידום האתרים של גוגל (Search console ו-Google Analytics) מאפשר ל-Pro PR לספק ללקוחותיו ניתוח של נקודות התורפה של האתר – לזהות היכן הלקוחות נוטשים בתהליך הקנייה ואילו חסמים גורמים להם לנטוש, לעמוד על הפוטנציאל הכלכלי המפוספס ולגזור ממנו המלצות לשינויים במשפך המכירות.

ההבנה שלנו בתחומי בניית אתרים וכתיבת תוכן, מאפשרת לנו לבחון את השינויים הללו ולהשוות את התוצאות באמצעות A/B Testing ובסופו של דבר להביא לצמיחה משמעותית במכירות.

פיתוח קהלים

לעיתים הבעיה היא אחרת. קהל היעד שלנו כבר מוצה, או שפנינו לקהל יעד לא נכון. אז ניתן להשתמש בכלים העומדים לרשותנו על מנת לגלות אילו עוד קהלים יכולים להיות פוטנציאליים עבור המוצרים והשירותים שלנו.

חשוב להבין שקהל שונה דורש התייחסות שיווקית שונה, וצריך להתאים לא פעם לא רק את המוצר, אלא גם את אופן הפנייה וגם את המדיה בה פונים. באמצעות קמפיין חכם וממוקד לקהל החדש, ניתן להגדיל את המכירות ולהתרחב לקהלים שבעבר לא היתה לנו דריסת רגל בהם.

זיהוי מוצרים מובילים

לא תמיד המוצרים שאנחנו רוצים לשווק הם אלו שמעניינים את הקהל שלנו, ולכן יכול להיווצר מצב שבו כל הצדדים מפסידים. אנחנו לא מצליחים למכור את מה שאנו מעוניינים למכור, והלקוח לא מוצא בקלות את מה שהוא מחפש.

באמצעות זיהוי מוצרים מובילים ניתן למצוא את שביל הזהב אל הרווחיות ולדאוג כי המוצרים הנגישים ביותר יהיו אלו המבוקשים ביותר ובעלי מקדם הרווח הטוב ביותר.

צור איתנו קשר!

שינוי גודל גופנים