052-8353430 soni@pro-pr.co.il

שיפור תהליכי מכירה

שיפור תהליכי מכירה

אחד הדברים המתסכלים הוא להשקיע באתר חדש ולא לראות תוצאות או להרים קמפיין ענק ולא לקבל אף פנייה. אבל מדי יום עסקים רבים שופכים הרבה מאד דם, יזע, דמעות וכסף על שיווק שלא מוביל לשום מקום. רבים מסתכלים על שיווק כעל ניסוי וטעייה, אך השיווק הדיגיטלי מציע לנו כלים רבים לבדיקה וכיוונון המאפשרים למי שיודע להשתמש בהם להביא לכדי שיפור תהליכי מכירה באתרים קיימים ולזיהוי של מגמות, קהלים והזדמנויות, שייתרגמו בתורם למכירות ולהגדלת ההכנסה.

שיפור תהליכי מכירה באתר קיים

השילוב בין התובנות השיווקיות לבין הידע והשימוש בכלי קידום האתרים של גוגל (Search console ו-Google Analytics) מאפשר ל-Pro PR לספק ללקוחותיו ניתוח של נקודות התורפה של האתר – לזהות היכן הלקוחות נוטשים בתהליך הקנייה ואילו חסמים גורמים להם לנטוש, לעמוד על הפוטנציאל הכלכלי המפוספס ולגזור ממנו המלצות לשינויים במשפך המכירות. ההבנה בתחום בניית האתרים והתוכן, מאפשרת לבחון את השינויים הללו ולהשוות את התוצאות באמצעות A/B Testing ובסופו של דבר להביא לצמיחה משמעותית במכירות.

פיתוח קהלים

לעיתים הבעיה היא אחרת. קהל היעד שלנו כבר מוצה, או שפנינו לקהל יעד לא נכון. אז ניתן להשתמש בכלים העומדים לרשותנו על מנת לגלות אילו עוד קהלים יכולים להיות פוטנציאליים עבור המוצרים והשירותים שלנו. במקרה זה חשוב להבין שקהל שונה דורש התייחסות שיווקית שונה, וצריך להתאים לא פעם לא רק את המוצר, אלא גם את אופן הפנייה וגם את המדיה בה פונים. אך באמצעות קמפיין חכם וממוקד לקהל החדש, ניתן להגדיל את המכירות ולהתרחב לקהלים שבעבר לא היתה לנו דריסת רגל בהם.

זיהוי מוצרים מובילים

לא תמיד המוצרים שאנחנו רוצים לשווק הם אלו שמעניינים את הקהל שלנו, ולכן יכול להיווצר מצב שבו כל הצדדים מפסידים. אנחנו לא מצליחים למכור את מה שאנו מעוניינים למכור, והלקוח לא מוצא בקלות את מה שהוא מחפש. באמצעות זיהוי מוצרים מובילים ניתן למצוא את שביל הזהב אל הרווחיות ולדאוג כי המוצרים הנגישים ביותר יהיו אלו המבוקשים ביותר ובעלי מקדם הרווח הטוב ביותר.

צור איתנו קשר!