יחסי ציבור

Pro-PR מציעה ללקוחותיה עבודה במדית יחסי הציבור המקובלת (עיתונות, טלוויזיה ורדיו) וכן שימוש בכלי יחסי ציבור אינטרנטיים ליצירת נראות תקשורתית של הלקוח עבור אלו העשויים לחפש אותו ואת מוצריו במנועי החיפוש לאחר שהופיע בתקשורת. השילוב בין יחסי ציבור קלאסיים ליחסי ציבור באינטרנט ממנף את הלקוח ומרחיב את אפשרויות ההגעה שלו ללקוחות פוטנציאליים. רוב חבילות יחסי הציבור המוצעות… Continue reading יחסי ציבור

Published
Categorized as בלוג

כך תפיקו את המקסימום מהופעה תקשורתית

בכדי להפוך ראיון למוצלח, לא מספיק להגיע לתקשורת אלא צריך לדעת גם מה לומר ואיך. באמצעות תרגול כלי יחסי ציבור, ניתן להוציא את המקסימום מהופעות תקשורתיות ולמנף אותן לצרכי העסק והמיתוג האישי של המרואיין. לקוחות השוכרים שירותי יחסי ציבור מחשיבים הופעות בתוכניות טלוויזיה כדובדבן שבקצפת, שכן החשיפה להן רחבה, והמסר מועבר בהן בצורה חיה ונוגעת.… Continue reading כך תפיקו את המקסימום מהופעה תקשורתית

Published
Categorized as בלוג

מיתוג אישי

מיתוג אישי הוא תהליך שבו נעשית פעילות מכוונת שמטרתה דחיקת תוצאות שליליות בגוגל לשם יצירת קו תדמיתי חיובי עבור אדם או חברה. בכדי ליצור מיתוג אישי חיובי עלינו להתמודד עם תוצאות שליליות, לספק תוצאות המציגות אותנו באור חיובי ולשכנע את מנועי החיפוש כי אלו התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור אותו אדם. Pro PR משתמשת במגוון רחב של כלים… Continue reading מיתוג אישי

Published
Categorized as בלוג

מיתוג אישי או מיתוג רגשי?

מיתוג אישי הוא תהליך שבו יוצרים נראות לשמו של מוצר, אדם או חברה, המאפשרים למחפש אותם במנועי החיפוש לקבל עליהם התרשמות ראשונית חיובית. תהליך המיתוג האישי הוא תהליך אפקטיבי למדי שתופס תאוצה בשנים האחרונות, ובזכותו רבים שלא היתה להם בעבר נוכחות ברשת, מקבלים כיום את הזדמנות הפז ליצור רושם ראשון חיובי. עבור מותגים שסובלים מביקורות… Continue reading מיתוג אישי או מיתוג רגשי?

Published
Categorized as בלוג

החלטות וועדת האתיקה ושיווק המשרד שלך

אינדקס עורכי דין – מתי כדאי להכניס לשם את פרטי המשרד? הגיליון האחרון של ועדת האתיקה (אתיקה מקצועית, גיליון 65), הביא איתו בשורה פורצת דרך לעורכי הדין. עקב אפשרויות הפרסום המוגבלות עד למאוד, קידום אתרים היה אחד האופציות המובילות ה"כשרות", אך גם בו מקדמי אתרים הלכו לא פעם על הגבול האפור. למרבה ההפתעה כמה מאותם… Continue reading החלטות וועדת האתיקה ושיווק המשרד שלך

Published
Categorized as בלוג

מקדמים את האתר? 3 טעויות שכדאי להזהר מהם

קידום אתר האינטרנט הוא אחד הכלים החזקים ביותר להבאת לקוחות עבור עורך דין. כיום כאשר קידום אורגני יכול להתבצע לוקאלית, ולטרגט לקוחות מהסביבה הקרובה לא רק כאשר מדובר בקידום ממומן, הוא מחליף למעשה את הפרסום במקומונים או דפי זהב שהיה נהוג פעם. אך לפני שמתחתנים עם המקדם (כי הסכם קידום הוא לתקופה של לפחות חצי… Continue reading מקדמים את האתר? 3 טעויות שכדאי להזהר מהם

Published
Categorized as בלוג

חושב להחליף חברת SEO? אלו הדברים שעליך לעשות לקראת הפרידה

כאשר חותמים על הסכם עם חברת SEO, השאיפה היא שדברים יסתדרו, דירוגים יעלו וההתקשרות תמשך לטווח ארוך. אבל לפעמים, מה לעשות, דברים לא מסתדרים כמתוכנן. מקדם אתרים מקבל לידיו את הגישה לקרביים של האתר שלך, האחסון וכלי הניטור הנלווים. לפני שנפרדים לשלום, כדאי לוודא שיש בשליטתך את כל הפרטים החשובים, כדי לאפשר לך להכנס לאתר… Continue reading חושב להחליף חברת SEO? אלו הדברים שעליך לעשות לקראת הפרידה

Published
Categorized as בלוג

4 כללי אצבע לבניית האתר הבא שלך

משיחות שערכתי עם לא מעט בעלי עסק, החלפת אתר אינטרנט היא אולי אחת המשימות השנואות ביותר עליהם. זה מתחיל מלבחור את הטכנולוגיה לאתר, ממשיך בעיצוב ובבחירה מה יהיה בדף הבית, בכתיבת התכנים, וכשמכניסים לתמונה את האספקטים של שיווק וקידום, בכלל מתחשק להם לוותר על הכל. אז אם חשבתם להקים אתר אינטרנט חדש, איך עושים את זה… Continue reading 4 כללי אצבע לבניית האתר הבא שלך

Published
Categorized as בלוג

קידום אתרים בגוגל ב-2019: 4 שינויים מרכזיים

כשחושבים על קידום אתרים חושבים על דפי תוכן שמכילים מילות מפתח, ויצירת קישורים לדפים אלו. התיאור הזה היה נכון עבור העשור הראשון של שנות ה-2000, אבל כיום קידום אתר בגוגל מצריך הרבה יותר. הנה 4 שינויים מרכזיים שמבדילים בין מקדם אתרים תותח ומעודכן לבין מי שנשאר מאחור, ואיך הם ישפיעו על האתר שלך בשנה הקרובה.… Continue reading קידום אתרים בגוגל ב-2019: 4 שינויים מרכזיים

Published
Categorized as בלוג

דוגמאות לעבודת יחסי ציבור

יחסי ציבור טובים הם כאלו המתבססים על תוכנית עבודה, אך גמישים מספיק בכדי להתחבר לאירועים האקטואליים העומדים על סדר היום. במסגרת עבודת יחסי ציבור, Pro PR מציעה ללקוחותיה את הבסיס לתוכנית עבודה ומוסיפה עליו הצעות לכתבות בהתאם לנושאים החמים בתקשורת. יחסי ציבור המגיבים לאירועים אקטואליים דוגמא להתאמת תכני יחסי ציבור למתרחש, היא זו של מכון CBT, המתמחה במתן טיפול קוגניטיבי… Continue reading דוגמאות לעבודת יחסי ציבור

Published
Categorized as בלוג