052-8353430 soni@pro-pr.co.il

יחסי ציבור טובים הם כאלו המתבססים על תוכנית עבודה, אך גמישים מספיק בכדי להתחבר לאירועים האקטואליים העומדים על סדר היום. במסגרת עבודת יחסי ציבור, Pro PR מציעה ללקוחותיה את הבסיס לתוכנית עבודה ומוסיפה עליו הצעות לכתבות בהתאם לנושאים החמים בתקשורת.

יחסי ציבור המגיבים לאירועים אקטואליים

דוגמא להתאמת תכני יחסי ציבור למתרחש, היא זו של מכון CBT, המתמחה במתן טיפול קוגניטיבי התנהגותי:  ביולי 2010 נכנסה לתוקף הרפורמה ברפואת שיניים, שהביאה להסתערות הורים על מרפאות השיניים. הוצאנו הודעה לעיתונות על ההבדל בין פחד טבעי לפוביה מרופא שיניים ודרכי הטיפול, שהפכה לכתבה במוסף הבריאות של ידיעות אחרונות, וזכתה להפניה מהשער העיתון והמוסף.

בנוסף, ראיון בתכנית בריאות 10 של ד"ר רפי קרסו, וכן בתוכנית הרדיו של ד"ר אריק ברדיו תל אביב.

 

יחסי ציבור בהתאם לתוכנית עבודה שנתית

לצד עבודת יחסי ציבור המגיבה למתרחש בתקשורת, Pro PR מספקת ללקוחותיה תוכנית עבודה תקשורתית.

בתכנית העבודה של The Princeton Review, הוחלט לעסוק בדירוג בתי הספר למנהל עסקים בארה"ב.
הכתבה התפרסמה בעיתונים The Marker ו-ידיעות אחרונות, במוסף אקדמיה של הארץ ובעקבותם אף התקיים ראיון בתכנית הטלוויזיה מדד יומי.

 

בשתי הדוגמאות, הודעה לעיתונות מונפה לכדי מספר פרסומים, והביאה למקסום החשיפה התקשורתית של הלקוח.

ל-Pro PR דוגמאות נוספות רבות, המציגות כיצד שימוש  בסיפור טוב, בעיתוי נכון ובעבודת יחסי ציבור טובה, מביאות לחשיפה תקשורתית נאה.