052-8353430 soni@pro-pr.co.il

משיחות שערכתי עם לא מעט בעלי עסק, החלפת אתר אינטרנט היא אולי אחת המשימות השנואות ביותר עליהם. זה מתחיל מלבחור את הטכנולוגיה לאתר, ממשיך בעיצוב ובבחירה מה יהיה בדף הבית, בכתיבת התכנים, וכשמכניסים לתמונה את האספקטים של שיווק וקידום, בכלל מתחשק להם לוותר על הכל. אבל דווקא משום שאופציות הפרסום לעורכי דין מוגבלות, אתר הבית שלו היא הפרסומת הטובה ביותר עבורו.  אז אם חשבתם להקים אתר אינטרנט חדש, איך עושים את זה נכון?

רספונסיביות

ראשית, על האתר להיות רספונסיבי ונוח לגלישה. רוב האנשים גולשים היום מהפלאפון או מטאבלט, ואתר שלא מותאם לגלישה כזו חווה אחוז נטישה גבוה, כיוון שלא נוח לקרוא בו.


שלך ורק שלך  

יש אינספור מערכות ניהול בחוץ, אבל אם אתה רוצה את השליטה באתר שלך, כדאי לך לבחור במערכת קוד פתוח. (אני ממליצה בחום על וורדפרס שנוחה לקידום, יש אלפי מתכנתים, מעצבים ותבניות עבורה והיא מתעדכנת תדיר). כמו כן, כדאי לך לשלם בעצמך על האחסון והדומיין כדי שהכח ישאר בידיים שלך. רוצה להחליף מתכנת / מנהל אתר / מקדם – אף אחד לא מחזיק אותך בן ערובה.


מבנה פשוט ונוח  

מה הקוראים שלך רוצים לראות בדף הבית? מה התחומים שבהם אתה עוסק, מי אתה, ואיך יוצרים איתך קשר. כדי לתפוס את הלקוח בדף הבית ולגרום לו להבין האם הוא הגיע למקום הנכון צריך לפרוש בפניו את מניפת השירותים, לתת לו לנווט בקלות למקום הנכון, להציג בקצרה מי המשרד ולאפשר לו להגיע לדפים המרחיבים על כך בקלות, ולספק לו אמצעי יצירת קשר נוחים.


לחשוב מראש על השיווק והקידום

אם עושים מראש מחקר מילות מפתח ומחקר שיווקי, ניתן לשלב אותם בבניית האתר כך שהמבנה (סרגלי ניווט, קישורים וכן הלאה) יתמכו בהם כבר מהיסוד. פעמים רבות לאחר שהאתר עומד, נדרשים שינויים לפי דרישות מקדם או דרישות שיווקיות, ושעות מתכנת עולות כסף ולא פעם מחרבת את מראה האתר. כאשר כל התשתית נבנית מראש, נחסכת עבודת הטלאים והאתר נבנה עם חשיבה קדימה.

 


 

צריך אתר חדש אבל אין לך זמן ל"כאב הראש" הנלווה? תן לי לנהל עבורך את הפרוייקט!