מקדמים את האתר? 3 טעויות שכדאי להזהר מהם

קידום אתר האינטרנט הוא אחד הכלים החזקים ביותר להבאת לקוחות עבור עורך דין. כיום כאשר קידום אורגני יכול להתבצע לוקאלית, ולטרגט לקוחות מהסביבה הקרובה לא רק כאשר מדובר בקידום ממומן, הוא מחליף למעשה את הפרסום במקומונים או דפי זהב שהיה נהוג פעם. אך לפני שמתחתנים עם המקדם (כי הסכם קידום הוא לתקופה של לפחות חצי שנה-שנה), יש כמה דברים שכדאי להזהר מהם:

I) לפספס את קהל היעד

לא פעם העגה המשפטית שונה משמעותית מהעגה המדוברת. בעוד שעורכי דין מבצעים פעולות עבור לקוחותיהם כדוגמת "שינוי סיווג ארנונה" עיקר התנועה לאתר עשויה להגיע דווקא מלקוחות שמחפשים "הנחות ארנונה". כשבאים לקדם אתר, רצוי לדעת איך קהל היעד חושב כדי לא לפספס אותו.

איך עושים את זה נכון? כלי מילות המפתח של גוגל מאפשר לבדוק נפחי חיפוש ותחרות לביטויים שונים. ככל שלביטוי יש יותר נפח חיפוש ותחרות, המשמעות היא שהוא מבוקש יותר.

II) תכני קידום שלא מייצגים אותך נאמנה

המקדם אמר לך שצריך תוכן, ושיש לו מישהו ב-5 אגורות למילה. אבל התוכן הזה נכנס לאתר שלך, והוא מקודם על מילות המפתח שבחרת. מה יקרה כשלקוח יקרא באתר שלך את הדף הזה?

איך עושים את זה נכון? חשוב לעבור על התכנים שמועלים לאתר ולוודא שאין שם תכנים שלא עומדים באמת המידה המקצועית שלך, שכוללים מידע לא נכון או שיכולים להציג אותך באופן לא מקצועי. כמו כן, אפשר לבחור מראש כותבי תוכן בעלי היכרות עם עולם המשפט.

ןןן) קישורים מאתרים מפוקפקים

קידום אתרים לא מסתמך רק על תוכן לאתר שלך. המקדם יצטרך קישורים מאתרים חיצוניים, אבל האם תרצה כאשר יחפשו את השם שלך או של המשרד הוא יופיע באתר קיקיוני לצד כתבות על נגררים, הלחמות שיער, וימי הולדת לילדים? לא כל מקדמי האתרים משקיעים על קישורים איכותיים, והתוצאה לפעמים היא כזו.

איך עושים את זה נכון? כדי למנוע מצב שבו בוקר אחד אתה מוצא את השם שלך מתנוסס באתר לא מחמיא שכזה, כדאי לבקש מהמקדם דוח מעקב אחר הקישורים שפורסמו. אם משהו ממש חריג ולא מחמיא, ניתן לבקש ממנו להוריד אותו.    

Published
Categorized as בלוג