קידום אתרים בגוגל - אורגני וממומן

קידום אתרים עם אתיקה

מה זה קידום אתרים? 

קידום אתרים או SEO הוא תהליך שמטרתו לשפר את ביצועי האתר באופן שיענה על דרישות האלגוריתם של גוגל לדירוג. ככל שהאתר נמצא מתאים יותר, הוא עולה גבוה יותר בדירוגים, זוכה ליותר חשיפה ומגדיל את הסיכוי לקבל באמצעותו פניות מלקוחות.

קיימים כ-200 גורמים המשפיעים על הדירוג בגוגל – חלקם קשורים לתפקוד האתר עצמו וכוללים התייחסות לנושאים טכניים כגון מהירות טעינה ורספונסיביות, איכות התוכן ומילות המפתח, ואפילו חווית המשתמש. אחרים קשורים לגורמים חיצוניים כדוגמת קישורים, חוזק המותג, זמן השהייה בדף, אחוזי ההקלקה על התוצאה ועוד.

בוחר חברת קידום? המחיר הוא לאו דווקא פרמטר

קידום הוא אחד מאמצעי השיווק האפקטיביים ביותר לעסק. התחרות קשה וכדי להגיע ללקוחות יש צורך בנוכחות חזקה בגוגל. השוק מוצף בהצעות של מקדמי אתרים, אבל בעוד שחלקם יממשו עבורך את ההזדמנות אחרים יחשפו אותך לסיכון ממשי.

בבחירת חברת קידום ישנם פרמטרים חשובים בהרבה מאשר העלות החודשית. כמו שבוודאי מוכר לך מהמקצוע שלך, תמיד יהיה מי שמוכן לעשות את העבודה במחירים זולים יותר, אך לא תמיד התוצר יהיה מקצועי באותה מידה.

האתגר של מקצועות האתיקה

בפני מקצועות האתיקה קיים אתגר כפול בכל הנוגע לקידום האתר: עדכונים אחרונים של גוגל שמים דגש יותר מתמיד על תוכן איכותי ואמין ועל קישורי סמכות ומותג. בד בבד פעולת הקידום עצמה צריכה לעמוד בכללי האתיקה, כך שלא יווצר מצב שבו כל הניסיונות להביא לקוחות למשרד מעמידים את קיומו בסכנה.

האתר שלך הוא כרטיס הביקור שלך. הוא קובע את הרושם הראשוני שהגולש יקבל עליך, ואת הסיכוי שלו להפוך ללקוח שלך. אבל עבודת קידום שאינה מקצועית יכולה להוביל לנזק משמעותי אף יותר: ענישה על ידי גוגל, ביקורות שליליות על ידי מדרגים או הסתבכות עם וועדת האתיקה.  

קידום אתר בשיטת סוני גרטל 

קידום איכותי של האתר שלך יאפשר לך להגיע אל הלקוחות שמעניינים אותך באופן שוטף ובמסגרת קמפיינים ממוקדים. שיטת הקידום שלי תמתג אותך כמומחה בתחומך ותאפשר לעסק שלך לצמוח לאורך זמן וללא דאגות. 

אני מציעה לך את ההזדמנות להצטרף אל לקוחותיי שמדורגים גבוה בגוגל, מקבלים פניות מלקוחות שמתאימים להם ונהנים מקידום אתרים המבוסס על שקיפות, איכות ואתיקה. 

יצירת קשר:

קידום אתרים לפי כללי האתיקה

סיכוני אתיקה בקידום אתרים

רוב הלקוחות שלוקחים שירותי קידום אתרים, לא יודעים באמת מה נעשה באתר שלהם. הם רוצים לראות את הלקוחות מגיעים ואת האתר מתקדם בגוגל. אבל מקדם אתרים שאינו מכיר את כללי האתיקה עלול לחשוף אותך לשלל עבירות אתיות, שוועדת האתיקה עלולה למצוא אותך כגורם האחראי כלפיהן.

הנה כמה דוגמאות נפוצות: 

  • מקור הקישורים – כללי האתיקה לעורכי דין מדגישים רבות את חשיבות הפרסום באתרים המכבדים את כבוד המקצוע. אבל מקדמי אתרים רבים שותלים מאמרים ומוציאים קישורים מאתרים שאינם עומדים בקריטריון זה. 

  • שתילת מאמרים באתר – אם באתר שלך התווסף אזור מאמרים שלא נכתב על ידך, הוא עלול לחשוף אותך לשלל עבירות אתיות כגון פרסום שירותים לא משפטיים באתר עו"ד או פרסום עו"ד אחר, שימוש במונחים לא מקצועיים, וכן הלאה.
     
  • שידול – כולנו רוצים להגדיל את כמות הלקוחות המגיעה מהאתר, אך כללי האתיקה מגדירים באופן ברור מה מותר ומה אסור לשם כך. קידום אתרים שאינו מתייחס לכך מסכן אותך בעבירת משמעת.

  • סיכונים משפטיים – תוכן מועתק, שימוש בתמונות ממאגרים ללא תשלום או הטעייה על ידי יצירת מצג שווא (שימוש בלוגואים או המלצות ללא אישור, יצירת מדריך דירוג או התחזות למשרד מדורג) יכולים לחשוף אותך לתביעות, להעמיס עליך עלויות משפטיות ובחלק מהמקרים להגרר לכדי תלונה בוועדת האתיקה.  

קידום אתר בשיטת סוני גרטל

קידום אתרים בגוגל בשיטת סוני גרטל מציע לך את השילוב המנצח בדרך לכיבוש תוצאות החיפוש בגוגל – הקפדה על שקיפות, איכות, ואתיקה בכל שלב בתהליך.

תנתן לך בלעדיות על תחום הקידום. ללקוחותיי מגיעים הקישורים, המאמרים, והלידים הטובים ביותר. הם לא צריכים להתחרות עם לקוחות אחרים של המשרד בדרך למקום ראשון בגוגל. 

מחקר ביטויים שמתאים לך. הבסיס של קידום אתר הוא מחקר ביטויים, שעל בסיסו נכתב התוכן באתר ונעשית אופטימיזציה. הניסיון שלי הוכיח שרדיפה אחרי נפחי חיפוש לא תמיד משרתת אותך נאמנה. אם אין לך את המשאבים להתמודד עם סינון לקוחות לא רלוונטיים, הפוקוס צריך להיות הביטויים הנכונים עבורך. נוכחתי לראות איך ביטויים של 0 חיפושים מביאים לקוחות שמשלמים עשרות אלפי שקלים, כשעובדים חכם ומדויק.

קידום אתר ע"י תוכן איכותי. אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר לקידום אתר הוא תוכן. התוכן קובע האם נמשיך לקרוא או נחזור לתוצאות החיפוש והוא שיכריע האם המתעניין יהפוך ללקוח. בקידום אתרי רפואה, עריכת דין, נדל"ן ופיננסים יש לתוכן משקל רב מתמיד לאחר עדכון YMYL (Your Money Your Life), השם דגש על מהימנות, איכות וסמכות. על שיטת כתיבת התוכן שלי תוכלו לקרוא כאן >> 

SEO טכני. קידום אתרים מורכב מהרבה מאד פרמטרים, חלקם טכניים כדוגמת מהירות טעינת האתר, האופן בו הוא מוצג במובייל (רספונסיביות) או חווית המשתמש. לקוחותיי נהנים מקידום אתרים שכולל גם השקעה בהיבטים הטכניים של האתר ושיפורים נדרשים לצורך השגת תוצאות הקידום.  

קישורים איכותיים. קישורים יכולים להרים את האתר ויכולים לרסק אותו. עדכוני עבר של גוגל העלימו מהאוויר בן לילה אתרים בעלי אלפי קישורים ולא מן הנמנע שעדכונים מסוג זה יחזרו שוב. אני מאמינה באיכות על פני כמות – כל קישור לאתר שלך צריך להיות איכותי, מכבד, ועומד בכללי האתיקה. 

אסטרטגיות קידום ממומן (PPC). קידום ממומן הוא כלי עוצמתי למינוף קמפיינים ממוקדים, לבדיקת התכנות לפני כניסה לתחום חדש, לחיזוק התנועה לאתר ולמגוון מטרות אסטרטגיות. אני מציעה ללקוחותיי שירותי קידום ממומן ממוקדי תוצאה ויעילים, התומכים במטרות הקידום ובמטרות השיווקיות שלהם. עוד על קידום ממומן אפשר לקרוא כאן >>     

שקיפות ואמינות. לקוחותיי מקבלים דו"ח תקופתי הכולל פירוט של המיקומים בביטוי המפתח, ניתוח מגמות ושינויים, ופירוט העשייה ותוכניות לחודש הקרוב.     

קידום אורגני (SEO) או קידום ממומן (PPC)?

תחת הכותרת של קידום אתרים יש שני סוגים מרכזיים של קידום: קידום אורגני (SEO – Search Engine Optimization) וקידום ממומן (PPC – Pay Per Click). שניהם טובים לצורך הבאת לקוחות לאתר והנעה של לקוחות ליצירת קשר, אבל מתי כדאי להשתמש בכל אחד מהם?  

  • מה ההבדל בין SEO ל-PPC? קידום אורגני (SEO) מביא לקוחות לאתר באמצעות שיפור דפי האתר כך שיתאימו לתוצאות החיפוש לפי האלגוריתם של גוגל. קידום ממומן (PPC) מביא לקוחות לאתר באמצעות קניית מודעות המופעות מעל או מתחת לתוצאות החיפוש.

  • מה המטרה של הקידום? אם המטרה של הקידום היא להופיע כל הזמן בתוצאות החיפוש, קידום אורגני בגוגל יתן את יחס העלות תועלת הטוב ביותר. בקידום ממומן מגדירים תקציב יומי שמפסיק את הופעת המודעה ברגע שמגיעים אליו. מנגד, אם המטרה היא להעלות קמפיין קצר וממוקד או לאסוף לידים, קידום ממומן הוא הכלי לשם כך.  

  • מתי רואים תוצאות? SEO הוא תהליך הדרגתי, ובממוצע נדרשים 3 חודשים עד שמתחילים לראות תוצאות. ב-PPC רואים תוצאות ברגע שהקמפיין מאושר (עניין של שעות).

  • עלויות: SEO יוצר חשיפה מתגברת בעלות חודשית קבועה. PPC יוצר חשיפה מוגבלת בהתאם לתקציב היומי שהוגדר, לתחרות בתחום ולכמות ההקלקות שהתבזבזו על ידי בוטים ומתחרים.

  • החזר השקעה:  מחקר השוואתי על פני 15 שנים בין קידום אורגני לממומן הראה יתרון מובהק ל-SEO של 2.4% לעומת 1.3% ב-PPC. וישנם תחומים שבהם היתרון אפילו מובהק יותר לטובת האורגני: פיננסים (פי 7.3), נדל"ן ( פי 3.5), רפואי (פי 3.4), משפטי (פי 3.4).